Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juli 05, 2004

Rust



Heh, heh! Twee weekjes rust. Buurvrouw Angélique is voor twee weken op vakantie...;-)

Vandaag was het weer zo'n dag waarop je zou denken dat er een professor uit Superman stripboekjes aan het experimenteren is met zijn weermachine: het ene moment was het herfst en het volgende lente. Vermoedelijk heeft die machine ook invloed op sommige mensen.
Mensen zoals die gozer die zich Jimmy Jump noemt en wiens levensdoel het is evenementen te verstoren zodat hij beroemd kan worden. Nu weet ik niet hoe de geachte lezers over dit figuur denken maar naar mijn mening heeft hij hulp nodig van het soort dat zijn moeder hem niet kan bieden omdat zij daartoe niet opgeleid is...
Het meest trieste hieraan is wellicht dat complete bevolkingsgroepen Jimmy Jump zo "cool" vinden dat zij T-shirts van hem gaan dragen en hem zullen navolgen. Dan heb je al geen eigen leven en dan probeer je ook nog'ns dat van de een of andere sukkel te imiteren. Zielig.


Van verscheidene jongedames uit mijn groep mocht ik vandaag zelfgeplukte bloemtjes ontvangen. Lief, he? De spierpijn die ik had overgehouden aan de fysiotherapie van vanmorgen was zo snel vergeten.


De populairste kinder TV-tune is die van Q en Q! Toevallig één van mijn favoriete series aller tijden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!