Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, januari 20, 2021

Disclaimer

Het werd tijd voor een update van mijn oude disclaimer. Bij deze:

==================================================

Hier door mij geplaatste tekst geeft mijn persoonlijke meningen en ervaringen weer. Ik claim niet de waarheid in pacht te hebben en ook uw meningen en ervaringen doen er dus toe. Het is absoluut niet mijn intentie iemand te beledigen, tenzij - in mijn ogen - de persoon of groep in kwestie het over zichzelf heeft afgeroepen.

Mocht u zich toch beledigd voelen door een tekst van mij dan staat u dat vrij mij te melden. Zoals het mij vrij staat wel of niet iets te doen met de door u gemaakte opmerkingen.

Zowel van deze site (http://www.terrebel.nl) alsook van mijn sociale media accounts en de weblogs http://terrebel.blogspot.com, http://terrebelius.blogspot.com
alsook http://vragen.blogspot.com mag alle tekst worden overgenomen.

Wel wordt het zeer gewaardeerd indien wordt verwezen naar de oorspronkelijke tekst
en deel ik graag in de opbrengst, mocht het gekopieerde artikel voor commerciële doeleinden worden gebruikt. Bent u zo egoïstisch om de opbrengsten niet met mij te delen dan hoort u dat heel snel van Irene van den Berg van Cozzmoss.

Wilt U hier gevonden foto's overnemen, verspreiden en/of kopiëren, dat hoor ik dat graag van tevoren.

Voldoet U niet aan bovenstaande voorwaarden dan meld ik mij aan bij Cozzmoss en stuur ik Irene van den Berg op U af.

Bovenstaande disclaimer geldt zelfs voor Irene van den Berg van Cozzmoss.

=======================================================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. Jij maakt me vaak aan het lachen... nu ook;" Het is absoluut niet mijn intentie iemand te beledigen, tenzij - in mijn ogen - de persoon of groep in kwestie het over zichzelf heeft afgeroepen." De verdediging die iederéén gebruikt om anderen te beledigen, ach dat is ook zo, jij bent ook maar gewoon een mens. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik meld me zodra het nodig is.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat het niemand zijn bedoeling is....
    wie zet er nooit iets wat een ander raakt?
    voor mij ben je goed bezig, zeker met je gedichten
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent wel op tijd met je disclaimer Terence, hahahaha Geweldig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!