Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, maart 01, 2016

Kattenlog en goed nieuws

Geweldig nieuws voor de fans van (de stem van) Morgan Freeman: hij is nu beschikbaar voor de navigatiecomputer!



 Billy de Kat in onze woonkamer
Pollo, de kat van een vriendin

De zelfgemaakte 'lolcat' van deze week:
'
'Ik heb een hekel aan geweld!
Dus laten we meer bommen werpen!'


In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden.

7 opmerkingen:

  1. Mijn man heeft een probleem met de stem: hij luistert niet naar mannen. En ik eigenlijk ook niet (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. `Mijn telefoon heeft een vrouwenstem... dat bevalt mij prima.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad goed voor de fans, ik ben geen fan en tevreden over Claire.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook de navigatie op mijn telefoon heeft een vrouwenstem. Een redelijk vriendelijke hoewel ze wel 2 keer knooppunt achter elkaar zegt wat een beetje hinderlijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen idéé wie Morgan Freeman is maar als het fimlpje een voorbeeld is van hoe hij de routeplanner ingesproken heeft vrees ik dat het ten koste van de aandacht van de chauffeur zal gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zo'n ding niet dus ik zal altijd van zijn stem verstoken blijven hihi.
    Leuk kattenlog alweer lieve Terrebel, jij doet je altijd erg je best op hé. Nu ja, bij al je andere logjes is dat beslist niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaaaaaaaaaaaaahahahahahaha oh die van Morgan Freeman, wat een goeie! Echt super fantastisch geweldig!

    En ja ik ben fan van Morgan Freeman, inderdaad zijn stem, er gaat zoiets kalmerends vanuit, zelfs op het laatst in dit filmpje ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!