Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 04, 2014

Niets (Een verhaaltje)

Hij zat bij haar achterop de motor
maar had geen idee hoe hij hier terecht was gekomen.
Of wie zij eigenlijk was.
Of wie hij eigenlijk was.

Het laatste wat hij zich herinnerde
was niets.

================
Meer lezen? http://www.lulu.com/spotlight/Terrebel

9 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wie het nu eigenlijk was :)

    Was de bedoeling om te klikken op die bolhoed ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste drie regels komen me nog wel bekend voor, maar die laatste regel.. dat antwoord weet ik we.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem22:43

    Je zet me aan het denken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is erg triest, want zonder geheugen ben je dus ook niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... en plotseling gebeurde er niets, aan deze knappe titel van Brusselmans moest ik denken toen ik je al even knap verhaaltje las.
    Fijn weekend lieve Terrbel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, soms weet je gewoon niets meer. Ik heb dat ook wel eens.
    Best apart, maar het went :) En als de dame mooi is...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doods verhaaltje, maar vast met een reden gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doods verhaaltje, maar vast met een reden gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!