Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 25, 2009

Helden

Het stukje van vandaag wordt even snel in elkaar gezet want de buurvrouw is op visite. Het gaat over helden. Over Balkenende, Bos en hun Vriendjes die de Nederlandsche economie eventjes uit het slop zullen trekken op termijn met dit plan.

Een ander soort held (en wat mij betreft een veel echtere) is de Thaise brandweerman die een 8-jarig autistisch kind redde door in een Spiderman pak te kruipen en het joch ervan te overtuigen dat je beter in een klaslokaal kunt zitten dan buiten aan de gevel te hangen.


Bruce Springsteen is weer een ander soort held en speelt hier mijn favoriete liedje van het moment: Magic



En verder is er vandaag een jeugdheld van mij gestorven;

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Martin Brozius

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!