Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 07, 2007

Familie


Ferdinand is kampioen geworden! Al twee lessen voor het einde van de competitie stond hij ongenaakbaar op de eerste plaats op de ranglijst van het lokale jeugddarten. Het was dus geen verrassing dat hij vandaag een grote beker in ontvangst nam. Wij zijn errug trots. Hij op zichzelf en ik op hem.



De gitaarleraar is ook trots op de vorderingen van zijn leerling. Gisteren voor het eerst speelde ik akkoorden zonder te hoeven kijken welke vinger ik bij welke fret moest plaatsen.

Onderweg naar les kwam ik vriend Stefan tegen. Dat zijn zo van die leuke dingen. Net als een knipoog krijgen van je favoriete McDonalds-meisje (ze is in de dertig, hoor en assistent-manager) of een hartelijke knuffel van een vriendin uit een tijdperk dat een vorig leven lijkt. Wij hadden elkaar ruim twintig jaar niet gezien!

De ouders van Danielle Cramer hebben niet zo lang hoeven wachten voordat zij hun ontvoerde (inmiddels 15-jarige) dochter weer in de armen konden sluiten. Toch heeft het bijna een jaar geduurd voordat de jongedame werd gevonden in een kamertje onder de trap bij kennissen van de familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!