Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 13, 2007

Ti-Ta Tovenaar kwartet

Ti-Ta Tovenaar kwartet

Omdat boek nummer 7 eigenlijk uit drie boeken bestond (met dank aan Wolkewietje voor de bevestiging!) ben ik nu bezig met boek nummer tien van dit jaar. Hoofdbestanddeel van dit boek is een versie van het Armageddon. Nu vind ik dat toevallig een boeiend onderwerp dat zelfs regelmatig voorkomt in m'n dromen dus het zal niet lang duren voordat ik hier de titel en schrijver weggeef.

Verschillende domeinnamen met daarin de naam van de jongste Oranje-telg, Ariana, zijn ook al weggegeven. Al is het dan in een aantal gevallen uitsluitend als publiciteitsstunt.

Zou het ook een publiciteitsstunt zijn van Eva Morales die beweert dat binnenkort Cuba's leider Fidel Castro weer voltijds aan het werk gaat? Wij wachten af.

Intussen genoot ik van de kinderen met wie ik werk, vandaag op het speelplein. Toen ik later m'n zoon ophaalde van de opvang was dat echt de allerlaatste keer. Officieel is hij er al een paar weken vandaan maar vandaag was zijn afscheid van het groepje dames dat zolang voor hem zorgde in de uren na school. Ik had het er moeilijker mee dan hij, kan ik U vertellen.

Verder kan ik U vertellen dat ik een gezellige avond heb gehad met een vriendin van mij. Zo speelden wij Jenga, Tri-omino en Ti-Ta Tovenaar kwartet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!