Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, april 16, 2007

Geleerd

Geleerd

Inmiddels heeft ook deze blogger Youtube ontdekt als bron van vermaak. Zo kwam ik een leuk liedje tegen. Ook dit is grappig. Vind ik. Bijna net zo vaak als leuke dingen op internet kom ik bekenden tegen op straat. Zoals gisteren een klasgenote van 19 jaar terug en vanmorgen een docent uit dezelfde periode. Dat vind ik wel een aardig aspect aan ouder worden: je komt steeds meer mensen van vroeger tegen! Zo ken je na verloop van tijd zo veel mensen dat er zelfs een paar tussen zitten die hebben meegedaan aan de eerste Amsterdamse Zombiewalk! Koel, niet?

Buiten is het niet koel. Gisteren was het zelfs de warmste april-dag ooit gemeten in Nederland! Des te grappiger om mensen te horen klagen nadat men maandenlang heeft lopen zeuren dat het toch maar warm moet worden. Weet men inmiddels nog niet dat klagen over het weer net zoiets is als je verbazen over het gedrag van Hilbrand Nawijn? Die doet ook waar-ie zin in heeft zonder zich iets aan te trekken van wat anderen vinden.

Ik vond gisteravond mijn Magic-kaarten weer en geen moment te vroeg want gisteren was er weer'ns een ouderwets kaartavondje met Bas en Vincent. Eerder op de avond hadden m'n zoon en ik lekker gegeten bij m'n moeder waarna wij samen in de tuin hadden gewerkt. Als beloning voor zijn inspanningen mocht Ferdinand meedoen met kaarten. Tsja, en dan wordt het wat laat. Hoewel hij het laat opblijven prachtig vond (naast het kaarten met "de grote mensen") had de Ferman vanmorgen wel wat spijt van zijn beslissing om niet op tijd naar bed te gaan...;-) Weer wat geleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!