Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, januari 09, 2005

Vergaderingen





Okee, geen googlewhack maar wel een voorbeeld waaruit blijkt dat het niet goed gesteld is
met het taalonderwijs in dit land:


als een panther wil een baby maar niks wat moet doen







Is het je intentie over Halle Berry te dromen, krijg je dit.



Dromen die vooral bestaan uit dagresten publiceer ik niet. Het zijn juist die andere die ik zo interessant vind.
Moet ik mij inmiddels zorgen maken? Kent er iemand een leuke droomduiding-site? Ach, in ieder geval was het geen apocalyptische dit keer.

Ook wel'ns fijn. Misschien niet zo fijn als een ouderwets kopje thee drinken met buurvrouw Angélique maar a la. Wij hadden elkaar het hele jaar nog niet gezien en dus wel wat bij te praten. Da's dan wel weer een voordeel als je elkaar een tijdje niet ziet.


Dat was bijvoorbeeld ook het geval met een aantal leden van de Rocky Horror Club, gisteren. Maar liefst twee vergaderingen waarbij het voor het eerst dit jaar was dat ik Stefan, Claudia, Marieken, Michel, Ankie, Marianne en Edgar weer zag. Leuk! Bovendien constructief vergadert én gezopen!



Vanmorgen met een lichtelijk houten hoofd naar m'n moeder om daar met Ferdinand samen op zolder met Lego te spelen. Vervolgens stapten wij op de metro om te fungeren als verjaarsvisite voor opa. Best triest eigenlijk: z'n dochter is niet geweest, z'n zoon is niet geweest, noch zijn maten van de biljartvereniging waar hij al sinds mensenheugnis lid van is, noch iemand van het oudere burgers-oord waar hij woont. Okee, dan ben je moeilijk in de omgang maar dit wens je toch niemand toe...:-(




Ferdinand vermaakte zich zeer goed met opa's treinbaan die ongeveer vijf keer zo groot is als de treinbaan die hij thuis heeft liggen en momenteel aan Bas van de kaartclub demonstreert. Morgen gaat Eva's broer weer naar school en hij verheugt zich er op dat hij iets moet doen dat hij leuk vindt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!