Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 24, 2004

Kerstavond



Zover kreeg ik als cadeautje een welgemeende kus van buurvrouw Angélique die de komende dagen buitenshuis zal verblijven. Daarnaast zijn m'n moeder en m'n zoon hier om gezamenlijk te gourmetten. Voel mij nog erg moe en de spierpijn na de training van gisteren doet zich ook aardig gelden. Maar geen nood: we gaan het gezellig hebben! Toch?


De Kerstdagen gaan wij in met louter positief nieuws.
Zo is het wereldrecord "Galaxian" gebroken en hebben er wereldwijd verschillende ongelukken
plaatsgehad zonder dat daarbij doden zijn gevallen. Daarnaast ziet het er sterk naar uit dat de nieuwe IJstijd in ieder geval de komende maanden nog niet aanbreekt. Bovendien kan m'n ex onze zoon zien wanneer het haar uikomt en kan ik m'n dochter zien wanneer het m'n ex uitkomt.
Komt U er nog uit? Daarnaast hadden verscheidene kosten een stuk meer kunnen stijgen per 1 januari aanstaande dan zij nu doen en daalt het bruto-salaris van de meesten niet.
Het blijft de komende tijd uitstekend weer voor paraplui-fabrikanten en -detailhandel.
Vrijwel iedereen in dit land heeft dagelijks voldoende te eten om niet van honger te hoeven omkomen en bovendien zal vrijwel elke inwoner van Nederland ongeschonden het einde van het jaar halen. Allemaal goed nieuws, toch?



Fijne Kerstdagen!

Vreed'op aard voor iedereen en in ons allen een welbehagen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!