Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, november 25, 2004

Jarig


En nog zie ik'm liggen in z'n aquarium in het ziekenhuis:
dat roze hummel dat mij plotseling deed beseffen dat ik, ondanks mijn stellige geloof in het tegendeel, tot moord in staat ben. De manlijke vrucht mijner lendenen; Superfer; de Ferman; Zoon; Ferdinand de Eerste, Toekomstig Pasja van Groot Amsterdam en Direkt Omliggende Gebiedsdelen is vandaag, precies negen jaar geleden geboren.
Een groots moment in een mensenleven, zo'n geboorte...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!