Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, oktober 25, 2003

Werd vanochtend wakker van een klein warm lichaampje dat zich aan mijn zij vleide.
Eva had besloten nog een half uurtje met papa samen te slapen. Errug gezellig.
Na de cornflakes en andere ochtendrituelen gingen wij de deur uit. Toevallig gelijktijdig met buurvrouw Angelique (had ik al gemeld dat ik jullie niet meer zou wijzen op de spelling van haar naam en hoe deze afwijkt van buurvrouw Angèlique?). Eerst even langs de bakker voor een broodje. Daarna naar de bieb waar Eva voorleesboekjes mocht uitzoeken voor als zij hier volgende week weer is. Op de weg terug naar huis even een ballon opgehaald met een grote letter "M" er op en staan kletsen met buurman Leon.

Inmiddels is Eva terug bij haar moeder en zusje en speelt ook haar broer daar nog even.
Daardoor heb ik even tijd voor mezelf...




Wat kan een mens toch opknappen van een middagdutje!
Kreeg zowaar energie om de hangmat naar binnen te slepen en te wassen waarna ze kan worden opgeborgen tot de lente aanbreekt.
In het tempo waarmee de weergoden hun programma afwerken over een maandje of twee dus.





Zonder dat Kezman meespeelt heeft Ajax een makkie aan PSV morgen. Tsja, een tegenstander een elleboogstoot verkopen mag alleen bij freefighting, Mateja!


Stop "Stop Martijn"! had de anti-demonstratie kunnen heten.
Een groep anti-fascisten heeft met succes de (verboden!) demonstratie gericht tegen pedofilie tegengehouden. De extreem rechtse groepering beroept zich graag op democratie. Voor hen houdt dat in dat alleen groepen waar zij achter staan bestaansrecht hebben. Kenmerk van democratie is volgens mij nu juist dat ook mensen wiens handelen jij niet door de beugel vindt kunnen hun zegje mogen (en kunnen!) doen. Maar meneer Smit, die nota bene uit Leefbaar Rotterdam was gezet omdat zelfs het bestuur van deze partij hem te rechts vond, is het daar niet mee eens. Zijn probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!