Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, oktober 26, 2003

Buurvrouw Miriam was gisteravond nog even langsgeweest: Eva had haar sjaal vergeten. Vanochtend kwam buurvrouw Johanna een half uur te vroeg op haar afspraak bij ons. Zij dacht zelf dat zij een half uur te laat was. Hoevelen van U hebben zich ook vergist vanwege de omzetting van de klok van zomer- naar wintertijd?

Samen met Ferdinand is zij gaan voetballen op een nabijgelegen speelterrein.
Ferd won met 10-0...



Voor mij is hij sowieso een winnaar. Zo geweldig als hij zichzelf vermaakte terwijl zijn vader zich van scene tot scene bewoog, van net pak met vlinderdas tot jarretels en corset met hoge hakken. Wat kan ik zeggen? Kom gewoon kijken!
Straks komt Bas een potje kaarten en zal ik eerst nog een goed plekje moeten zien te vinden voor het kado'tje dat wij deze keer in onze brievenbus troffen: rietjes die dusdanig zijn vervormd dat je met twee personen tegelijk erdoor kunt zuigen.
Errug grappig. Wie heeft ons daarmee verblijd? De tijd zal het ons leren...




Dacht niet dat wij veel hebben gemist op het gebied van wereldschokkend nieuws:
Ajax speelde gelijk tegen PSV (2-2); verscheidene mensen vonden de dood door nalatigheid,
schietpartijen of domme ongelukken en diverse topmanagers krijgen meer dan ze verdienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!