Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 15, 2003

Buurvrouw A was nog gezellig op de koffie geweest. Een beetje ook voor een andere reden. Het beeldscherm, behorend bij haar PC heeft namelijk het tijdelijke met het eeuwige verruild, is gaan handjes schudden met Elvis, gaan grazen op de eeuwige jachtvelden,
niet meer onder ons, etcetera. Dood dus. Zodoende dat zij bij mij haar meel kwam tsjekken. Bovendien was zij er later getuige van dat ik naar ontspan-modus overschakelde om wat energie te sparen voor het bezoek van vriend Jean en de donderdag-avond training.
Na het door Jean bereidde feestmaal is hij met Ferd een Beyblade-spinners toernooi gestart en vervolgens begonnen een aantal van mijn muziekjes te rippen. Toen ik zojuist van de training thuiskwam was hij daar nog immer mee bezig en afgaande op de stapel cd's kan het nog wel even gaan duren. Gelukkig mocht ik tussendoor even van de computer gebruik maken...Heb vanochtend een leuk telefoontje ontvangen van Daniëlle en een excuus-belletje van de deelraad meneer betreffende de oversteekplaats bij school: binnekort worden de strepen van het betreffende zebrapad extra wit aangezet en zal bovendien de politie strenger optreden tegen automobilisten die het zebrapad negeren. Goed zo. Ook een "goed zo" gaat uit naar de buurtregisseur die ervoor heeft gezorgd dat bij de stoep om de hoek borden zijn geplaatst die (brom)fietser sommeren af te stappen. Nu zijn er mensen die vinden dat zij uitstekend kunnen inschatten wanneer het geen kwaad kan de wet te overtreden. Voor die mensen heb ik een boodschap: Als je doelbewust regels overtreed moet je niet gaan zeuren als je wordt geconfronteerd met de consequenties. Daar is ook een spreekwoord voor: "Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten." Zo. Nu mij lekker met vriend Jean verlekkeren aan Mila Jovovich.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!