Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 15, 2003

Kennen jullie de "Nigerian Money Scam" nog? Een nog steeds niet uitgeroeid produkt zoals blijkt uit dit artikel. Nog steeds vermakelijk om te ontdekken dat zovelen hier in trappen. Niet dat ik nooit ergens in te luizen ben maar als het gaat om het op een "makkelijke en snelle" manier je liquiditeitspositie te verbeteren dan weet ik hoe laat het is: tijd voor een geintje.
Gisteravond tijdens het strijken nog "They live" gekeken op V8. Deed me een beetje denken aan "The Matrix". Hebben de paranoïden in onze samenleving dan toch gelijk?
Het zou mij niet verbazen...Wat is er eigenlijk gebeurd met het menselijk geweten? Is een Dittrich nog betrouwbaar als
hij zegt niet te zullen regeren als het D66-congres zondag nee zegt? Eerder zei hij namelijk niets te voelen voor deelname aan een CDA/VVD-kabinet. Nog geen tien dagen later sluit hij regeringsdeelname niet uit, aldus een brief aan de leden. "Iedereen moet inleveren" volgens Balkenende. Met uitzondering dan van topmanagers met een gemiddelde salarisstijging van 14% en europarlementariërs die een loonstijging van 7000 naar 9000 euro per maand tegemoet kunnen zien. Gedrag van voornoemde lieden wijkt nauwelijks af van dat van de zogeheten playstation-moordenaars . Die waren alleen maar iets minder subtiel in het mensen om zeep helpen... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!