Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 23, 2003

Tip van Ter: Geef nooit het zweepje af aan iemand die zwaar onder invloed is van alcohol...;-))
Kwam zojuist terug van de Rocky cast-meeting en kwam onderweg nog buurvrouw J2 tegen, op weg naar een performance. Laat daar de wetten van de kansberekening maar eens op los! Janine stond zoals immer op de afgesproken tijd op de afgesproken plek op mij te wachten
en kwam er (zoals insiders al wisten) achter dat het Rocky-cast clubje een gezellig samengeraapt zooitje is. Wellicht kan er met haar hulp wat structuur in gebracht worden...
Over vannacht: Het was een errug gezellig feestje! Het was maar goed dat ik vooraf met buurvrouw A samen Pilates-rek-en-strek-oefeningen had gedaan anders hadden er vast blessures ontstaan. Buurvrouw J2 kwam inderdaad rond middernacht en kwam opdraven in een hele gave zelf-ontworpen rode doorschijnjurk. Bovendien nam ze een kadootje mee. Is dat niet lief?
Over lief gesproken: spoedig nadat de wekker was gegaan kwam ik er achter dat goede vriend Er alvast wat had opgeruimd!
Onbetaalbaar, zulke vrienden. Een gast (die ik voor vannacht nog nooit had ontmoet) kwam nog ff langs om zich keurig af te melden voor z'n RHPS cast-"auditie" en heeft zelfs een keurig briefje dienaangaande in m'n brievenbus laten glijden. Ik geloof mensen dan ook niet als "ze" beweren dat anderen niet meer weten hoe het hoort. Dagelijks bewijzen mensen om mij heen het tegendeel...
Nog even heerlijk geknuffeld voordat ik tegen half acht vanochtend in een dromeloze slaap viel....Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!