Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 10, 2023

Per trein (een verhaaltje)

De man naast mij speelt een bubbeltjesspel op zijn mobiel. 
Plop, plop, plopplopplop, plop. Mag ik er al uit?


Het is druk in de trein
maar ik zoek rust

van het leven dat ik achterlaat
en van de mensen daarin.

Zelfs die ene bijzondere.

Het is de pijn niet meer waard.
Dus ik ga voor een wedergeboorte.

Per trein.

===============

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

5 opmerkingen:

  1. De laatste tijd vaak genoeg in de trein gezeten om rust te kunnen waarderen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe ambetant, de hele tijd naar die muziekjes luisteren
    je kan dat toch uitzetten
    Fijn weekend @->-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien is de stiltecoupe een oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste treinreis ligt verachter, maar heeft niks aan mij veranderd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!