Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, maart 26, 2019

Goed nieuws en kattenlog

Er zijn mensen die zich inzetten voor andere mensen en er zijn mensen die zich inzetten voor andere dieren. Mensen zijn tenslotte ook maar dieren. Toch? Hier een exemplaar van onze fascinerende dierensoort die rolstoelen op maat maakt. Voor honden.



Billy de Kat is soms zó moe
van het doen van een middagdutje
dat hij na het uitrekken even een dutje gaat doen:

De lolcat van deze week:
'Geen cent naar cultuur! 
Behalve naar voetbal.
Want dat is cultuur.'

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat die honden zich verder kunnen bewegen door zo'n rolstoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in de binnenstad heeft er ook jaren één gelopen met een hulpmiddel Prima toch.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet het niet, zou een hind daar gelukkiger van worden? Hij kan het in ieder geval zelf niet zeggen .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mij maakt het niet uit, als ik iets of iemand graag heb...
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieve Terrebel.
    Ik heb dat al eens ergens gezien en mooi is dat van die baasjes om de hond toch nog een tweede leven te geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!