Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, augustus 14, 2012

Land


Af en toe begrijp ik er ook helemaal niets van...Zo is honkbal afgekeurd als olympische sport 'want het is niet populair genoeg'. Dan vraag ik mij af hoeveel miljoenen mensen ademloos toekijken bij het synchroon trampoline springen...

De Olympische Spelen zitten er weer op en terwijl de Paralympics beginnen kijkt men terug op een periode vol grote sport-evenementen en activiteiten van commentatoren zoals bijvoorbeeld Mart Smeets.

Voor wie zich nog afvraagt waarom er zo weinig internet-activiteit van mij was, vorige week is hier de link naar het antwoord. En hier is trouwens de link naar een stukje van mijn hand op de site van Amsterdam Centraal.

Zondag mocht ik een beetje uitslapen en ging daarna naar een verjaardag in Arnhem. Daarna naar m'n zwager in Amersfoort en daarna naar m'n moeder in Amsterdam. Alle respect voor m'n vriendin dus die al die tijd achter het stuur zat terwijl ze de dag ervoor de volle rit vanaf Frankrijk ook al had gereden!

Gisteren was ik naar Tilburg. Met de trein. Voor werk. Uiteindelijk bleek het praktischer dat ik daar bleef overnachten en omdat m'n vriendin dat ook mocht en de opdrachtgever de rekening betaalde heb ik maar niet geprotesteerd...

Vandaag reden wij door de plaatsen Rijen, Goirle, Zundert en Zevenbergen en voor morgen staat het bezoeken van Breda op het programma. Het lijkt misschien wat druk en dat is het eigenlijk ook wel. Maar goed, de opdrachtgever verlangt't en dus doen we't maar. En ach, zo zie je nog'ns wat van het land...;-)

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Joe Kubert

7 opmerkingen:

  1. Jij was dus helemaal niet in Amsterdam toen ik daar afgelopen zondag was met mijn logee. Maar gelukkig hebben wij ons wel vermaakt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie rijden dus wat af. Leuk! Tja de spelen heb ik niet gekeken. Zo'n overdreven kostenplaatje bekijk ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat de opdrachtgever wil moet je ook doen, wil jij boord op de plank hebben. Maar ik hoop dat je er toch wat plezier aan beleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig hoef ik helemaal niet met vakantie ,zowel je Franse verhaal als het Amsterdamse kunnen me niet verleiden .Ik heb graag een "gewone WC " ;-) Inderdaad héél veel rijden ,zou ik óók al niet gelukkiger van worden maar als jij er geen probleem me hebt is dat mazzel !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http//zilverstraatje20:03

    Gelezen, leuk dat je daar in staat. Ik weet niet wie dat is die dood is, ik hoop maar dat het niet te persoonlijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen mijn lieve Terrebel. Hopelijk heb je goed geslapen na deze drukke dagen en kan je van deze zomerse tijden ten volle genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook zo'n drukke dagen gehad , ik begrijp je heel goed jongen , maar ik laat je niet los hoor , mijn kleine Groooooooote vriend

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!