Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 16, 2008

Voortplantingsorganen

Vandaag weer m'n wekelijkse belronde gedaan. Een klant van wie de makelaar weigerde zijn huis op te knappen gaat deze week voor een maand naar een tussenwoning omdat na mijn tussenkomst de makelaar is gedwongen zijn woning (dus niet die van de makelaar maar die van mijn klant. Dat dat even helder is.) op te knappen. Nu eist de klant een dubbele verhuisvergoeding omdat hij binnen een paar weken tijd maar liefst twee maal moet verhuizen...

Een andere klant had problemen met zijn computer. Was al een paar keer langsgeweest om diverse virussen te verwijderen, zijn kinderen en hemzelf erop te wijzen dat je niet op alles moet klikken waar "gratis" bij staat (en zeker niet wanneer er een grote knipperende banner staat met "Klik HIER!!! voor een GRATIS!!! anti-virus programma and GRATIS!!!!!!!! nude pictures van Bridney Spiers!!!!"

Ook zat er een stuk software op dat ongeveer een derde van de volledige hardeschijfruimte in beslag neemt. Inmiddels weigert de pc in kwestie weer op te starten. Reden? "Ik had alleen maar zo'n handig gratis anti-virus programma gedownload en nu doet-ie niets meer!"

Sommige mensen zijn niet te helpen. Ik dacht zelf daar niet bij te horen maar toen ik weer'ns contact opnam met mijn contactpersoon bij het CWI omdat ik wil weten waarom zowel het DWI alsook het UWV weigert mij een aanvulling te verlenen op mijn 750 per vier weken kreeg ik de melding:"Beste klant, ik werk niet langer bij het CWI." Enkele uren later kwam er een mailtje binnen:"Hallo meneer, ik ben uw nieuwe contactpersoon."

Daar mag je het dan mee doen.

Ook maar weer de woningbouw gebeld en aangeschreven omdat mij op 30 oktober was toegezegd dat er binnenkort een electricien en stucadoor zouden komen om te zorgen voor electriciteit op mijn zolderruimte. Nu ben ik gewend instanties een hoop tijd te geven om te bellen of te mailen met de betreffende afdeling maar op een gegeven moment is ook mijn geduld gewoon op en ontstaat spontaan de dringende behoefte om verbaal flink te smijten met de wat minder flatteuse synoniemen voor menselijke voortplantingsorganen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!