Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, november 23, 2008

Weekend

Hierbij een foto-overzicht van ons weekend:

Hier berijd ik een dode Bouvier ten gunste van een aflevering van Draadstaal, die vermoedelijk pas volgende week zondag wordt uitgezonden.



















Hier ziet U mijn zoon die zich bij oma thuis opmaakt voor zijn eerste (en goed geslaagde!) Galafeest.




















Eva en zusje Dayna kijken geboeid TV.



















Eva en broer Ferdinand hebben wat in hun schoen gevonden!



















Creatief met Jenga!



















In de tuin sneeuwt het...



















En is het koud! Zo ondervond ook Eva...



















Met een vriendin en haar zoon wilden wij naar het Vondelpark wandelen (terwijl vriend Pieter even was langsgeweest en broer en zus aan de gang had gezien met het zelf bereiden van croissants én bovenstaande foto had gemaakt) maar strandden op de heenweg reeds bij een café voor warme chocomel met slagroom. Behalve de Ferman want die had liever Cola.















Des avonds was het nog immer licht aan het sneeuwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!