Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 24, 2008

Bericht

Na het leuk weekend vandaag een normale dag gehad waarbij ik een vriend mocht helpen met wat computerprobleempjes. Er bleken nogal wat programma's geïnstalleerd te zijn die zich presenteerden als "anti-virus"-software. In bijna alle gevallen ging het om zogeheten "malware". In andere woorden: de programma's in kwestie zijn het virus. Vandaar dus mijn tip aan hem (en aan mensen die er ook wel eens mee worstelen): Vraag eerst even rond bij vrienden en/of internetfora of het om een betrouwbaar programma gaat voordat je er mee in zee gaat. Kijk even op deze site voor voorbeelden van nep anti-virus programma's want achteraf is altijd te laat.

M'n zoon en ik waren mooi op tijd bij karateles alwaar hij uit handen van de leraar zijn diploma voor een bruine band mocht ontvangen. Stoer, niet?

Sommigen vinden het stoer dat ik onrecht blijf bestrijden op mijn eigen wijze die door velen wordt gezien als vechten tegen de bierkaai. Nog steeds echter ga ik uit van de stelregel:"Iemand moet er wat aan doen en waarom zou ik niet iemand zijn?"

In het kader daarvan schreef ik een herinnering gericht aan de directie van een zekere supermarktketen. Hier leest U het hele bericht.

De link van vandaag is voor hen die zich afvragen wat te doen met verlopen kadobonnen of van die handige plastic "giftcards" met daarop een te verwaarlozen saldo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!