Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 12, 2008

Mee

Nog maar een paar daagjes werken en dan ben ik weer eventjes werkloos. De afgelopen paar dagen heb ik een voorproefje mogen ontvangen van wat mij dan te wachten staat: leuke dingen doen met m'n zoon, lunchen bij m'n moeder, intensiever contact met buurvrouwen, meer slaap, geen geldproblemen want wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven en dus kom je nooit tekort...

Een paar weekjes houd ik het werkloos zijn wel vol, denk ik. Het wordt alleen lastig om te kiezen tussen het verblijf in de hangmat of in het bubbelbad...















Op bovenstaande foto ziet U mij met onze nieuwste badeend en op onderstaande foto ziet U Ferdinand met onze nieuwste badeend.




















Zonder gekheid: na een paar weken gaat het echt wel kriebelen en moet ik gewoon weer aan het werk. In Birma/Burma/Myanmar heeft men voorlopig voldoende werk aan de wederopbouw van het land nadat zeker 32000 mensen het leven verloren door de krachten van de natuur. Ook in China heeft Moeder Natuur toegeslagen. Vergeleken met de ellende van de inwoners van die landen valt het werkloos zijn behoorlijk mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!