Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, april 29, 2007

Koninginnedag

Liposuctiechirurg Edwin van Onselen was al eens eerder in opspraak geraakt nadat hij zijn vriendin gezellig had laten snijden in een patiënt. Blijkbaar kon hij zijn werkzaamheden blijven voortzetten met als gevolg dat onlangs een 21-jarige patiënte van hem overleed na een liposuctie-behandeling. Sommige mensen laten zich niet weerhouden door ethische bezwaren. Neem nu de Amerikaanse regering die, volgens de Washington Post, vele miljoenen aan aangeboden hulp inzake de gevolgen van orkaan Katrina niet aannam. Bondgenoten Canada, Engeland en Israel konden hun hulpgelden niet aan de Amerikanen slijten. Ik ben benieuwd waarom.

Waarom wij dit weekend in Spijkenisse waren weet ik wel. M'n zoon en ik logeerden bij zijn petebroer (zeg je dat zo?) Matthijs en diens moeder Marjan. Soms hebben Matthijs en z'n "neefje" (zoals hij Ferdinand tegenover z'n vrienden voorstelt) elkaar ruim een jaar niet gezien maar zijn ze vijf minuutjes bij elkaar dan zou je denken dat het broers of op z'n minst beste vrienden zijn. Errug koel.

Dat wordt het morgen hopelijk niet want dan staan wij oude rotzooi te verkopen op de brug waar de de Clercqstraat overgaat in de Rozengracht in het kader van het Amsterdamse feest op Koninginnedag.


Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Carl Friedrich van Weizsäcker en dat van Ivica Racan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!