Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, april 23, 2007

Computer

Vandaag lekker gewerkt en mede dankzij het fraaie weer de kinderen van de TSO (tussenschoolse opvang, Red.) aardig zien genieten. Een der jongedames sloeg zelfs aan het dichten! Na het werk meteen door naar het CWI voor een begeleidingsgesprek (of hoe zoiets dan ook mag heten). Naar aanleiding daarvan bij thuiskomst maar weer'ns m'n CV aangepast. Oppas Suus begeleidde m'n zoon naar karateles waardoor ik ruim anderhalf uur de tijd had voor het plegen van drie telefoontjes, het schoonmaken van het aanrecht, het zwabberen van de keukenvloer, het wegwerken van de was en het eruit gooien van een sollicitatiebrief.

Boek nummer 11 van dit jaar is ook uit! De Bundel "Schuld & Boete" van Ian Rankin bevat een paar spannende zaken van Inspecteur Rebus. Best interessant en zelfs onderhoudend maar niet helemaal mijn favoriete genre hoewel ik op zich wel houdt van een beetje spanning.

Dat is niet eens de voornaamste reden waarom ik uitkijk naar de nieuwe film van Paul Verhoeven. Ik zal zeker gaan kijken naar de thriller The Winter Queen. Omdat Milla Jovovich daarin mee zal spelen...;-)

Persoonlijk begrijp ik heel goed dat mensen graag naar Milla Jovovich kijken maar wat ik minder goed begrijp is hoe mensen kunnen denken dat naar olie boren in de Waddenzee geen nadelig effect op het eco-systeem kan hebben! Er zijn meer dingen die ik maar niet kan begrijpen en onlangs voerde ik een discussie in de trein over het onderwerp: Waarom zitten mensen bijvoorbeeld VOOR de TV en zitten zij ACHTER de computer?

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Boris Jeltsin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!