Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, maart 11, 2007

Staan

Staan

Het darttoernooi bleek alleen voor deelnemers van 16 jaar en ouder dus Ferdinand kon met zijn 11 jaren helaas niet meedoen. Ik wel en hoewel ik verwacht had volkomen weggespeeld te worden door mijn opponent in de eerste ronde bleek het niveau van mijn spel alleszins mee te vallen. Ik kwam zelfs nog tot 2-2 bij het potje "best of 5". Uiteindelijk moest ik mijn vooral op conditioneel gebied mijn meerdere erkennen in de meneer tegen wie ik speelde en die vertelde vrijwel elk weekend wel een darttoernooi te spelen. Niet slecht dus voor een amateurtje. Toch?

Bovendien lag ik pas laat in bed door een overwachte logeerpartij van een goede vriend. Altijd gezellig. Ferd en ik waren op tijd thuis voor de komst van zijn moeder die gebruik kwam maken van haar bezoekrecht. Met haar samen nog een stukje de film "Iznogoud" gekeken naar de bekende stripboeken over de Grootvizier die Kalief wil worden in plaats van de Kalief. Daarna maar weer'ns het interieur in de woonkamer aangepast aan onze huidige eisen, schoongemaakt, gekookt en gegeten, Star Trek gekeken en uiteraard een potje gedart voor het slapen gaan.

M'n zoon ligt al lekker in bed en na nog een telefoontje ga ik ook maar. Zouden Michiel Smit, Marcel Ootjes, Erik de Graaf en hun nazi-vriendjes en -vriendinnetjes ook zo lekker slapen nu zij weten dat hun Groot Leider wellicht postuum de Duitse nationaliteit wordt ontnomen en hij weer gewoon als milukte Oostenrijkse kunstschilder te boek komt te staan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!