Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, september 24, 2006

Heen

Heen

Niet alleen had ik het de laatste paar dagen stervensdruk maar ook had ik geen 24-uurs internetverbinding. En dat terwijl ik daar wel voor betaal. Nu kan XS4ALL natuurlijk wel weer de schuld geven aan moederbedrijf KPN en vice versa maar eerlijk gezegd ben ik dat spelletje zat. Tijd dus om mijn provider te laten weten dat ik niet langer accepteer dat zij niet de dienst levert waar ik haar voor betaal. Zo.

Zo ook lekker slapen. Is wel nodig ook want het was de afgelopen dagen ontzettend druk op het werk. Bovendien waren er diverse borrels. Niet in de laatste plaats die van mezelf. Die begon zaterdag na het werk in Sub, een nieuwe tent aan het Rokin. Daarbij waren diverse collega's aanwezig, voornamelijk management. Verder was er een behoorlijke afvaardiging van m'n vriendjes en vriendinnetjes van Rockyhorror.nl, was er zelfs iemand van zomerkamp Licht en Lucht, vrienden Bas & Elsa en vriendin Iris. Thuisgekomen maakten ook nog vrienden Vincent & Jessica hun opwachting, evenals vriend Jean die ik lettelijk al jaren niet meer had gezien. Die laatste bleef ook pitten. Daarvoor was het ook al enigszins hectisch aangezien er vrijdagavond ook nog een fractie-overleg was bij mij thuis. Naast al het vergaderen en zuipen 's avonds en 's nachts diende er ook nog "gewoon" gewerkt te worden.

Al met al ontbrak de tijd om mijzelve (én U, mijn gewaardeerde lezers) op de hoogte te houden van het wereldnieuws. Het zij zo. Vandaag na het werk m'n zoon opgehaald bij vriend Maurits bij wie hij een groot deel van de dag had doorgebracht met spelen in het park en op de Playstation. Even lekker met hem zitten bijkletsen in een lokaal filiaal van een bekende fastfoodketen, een aflevering Star Trek gekeken en hem op tijd naar bed gestuurd. Daar ga ik nu zelf ook maar heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!