Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 20, 2006

Klaslokalen

Klaslokalen

Op de klanken van ondermeer Anne Clarke's "Poem without Words" en "Not ready yet" van The Eels stonden m'n zoon en ik een potje te darten als voorbereiding op het slapen gaan...

De video van de voorbereiding van de heropening van de schoolpleinen op zijn school mocht ik vanmorgen bekijken Lucky me. Ik was nog even gebleven om te helpen met het versjouwen van de computers in de diverse klaslokalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!