Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 08, 2005

Gelukt!

Gelukt!

Vanmorgen was ik nog wat chagrijnig. Punt 1 omdat het salaris nog niet gestort bleek, terwijl het gisteren eigenlijk op de rekening had zullen moeten staan; punt 2 omdat sinds gisteravond geen verbinding met internet mogelijk bleek en ten derde omdat ik onenigheid had gehad met m'n zoon, onderweg naar school. Op het werk kon ik mij echter aardig uitleven, ondermeer als Middeleeuwse beul...Gna Gna!

Vanavond echter kwam alles weer goed. Uiteraard eerst alles goedgepraat met Superfer om daarna de geest volledig leeg te maken vooraleer mij te storten op het probleem van de niet functionerende ADSL-verbinding. Na ruim een uur zwoegen is het gelukt! De modem is opnieuw geïnstalleerd en de netwerkverbindingen zijn opnieuw ingesteld; de juiste internetprotocollen zijn toegevoegd aan het rijtje en ook de browserinstellingen zijn weer zoals ze horen te zijn. Kortom: het internet-gebeuren hier te huize doet het weer naar behoren.

Soms ben ik best trots op mezelf...

En voordat U zich afvraagt:"Ja maar, hoe zit dat dan met punt 1?" Wel, sommige zaken zijn nu eenmaal belangrijker dan geld. En voor mij is het feit dat een bijna-tienjarig jochie met een blij gemoed onderweg is naar dromenland onbetaalbaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!