Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 10, 2005

Homo's

Homo's



Googlewhack:

marieken film songtekst


Sommige mensen...

mijn ex man ga over 2 jaar met pension wat zijn mijn rechten




Het NRC komt met het bericht dat homosexuele mannen op dezelfde manier een man ruiken zoals een vrouw dat doet. Een stel Zweedse neurologen is daar via ongetwijfeld degelijk onderzoek achter gekomen. De uitdrukking "je ruikt naar zweet" was bij mij altijd al voldoende voor een glimlach, aangezien mijn papa van Zweedse komaf schijnt te zijn maar na bovenstaand bericht is het reden de mondhoeken nog verder omhoog te krullen...;-)


Verder is het nog steeds hetzelfde gesteld met de wereld: politici doen opeens alsof zij bonusregelingen van topmanagers willen aanpakken; in Irak vallen dagelijks tientallen doden en gewonden; George Junior verspreid het geloof dat De Heiland is teruggekeerd en zich heeft gemanifesteerd als de president van Amerika; Huisartsen, spoorwegpersoneel en brandweerlieden dreigen met stakingen; het rommelt in de Gazastrook en behalve bij de VVD van Frits Huffnagel (die inmiddels het teveel betaalde keurig heeft teruggestort), Mokum Mobiel, GroenLinks en Leefbaar Amsterdam moet ook de hoofdstedelijke SP rekenschap geven over vermeend misbruik van subsidiegelden.




Is er dan helemaal niets leuks te vermelden? Jazeker wel. Zo gaat het weer wat beter met m'n moeder nadat het er zondagavond even niet zo fraai voor haar uitzag wat de fysieke gezondheid betreft, heeft m'n zoon gisteren veel lol gehad bij het bowlen en vandaag in het Amstelpark en heb ik een lekker dagje gehad met een collega en een negental kinderen in kinderparadijs "Chimpie Champ". Dat bleek overigens niet veel meer dan een soort van Tunfun maar dan buiten de stad. Terwijl Ferdinand zich opmaakt voor het ontvangen van Klaas Vaak is buurvrouw Johanna weer onderweg naar huis nadat zij 20 minuten van haar tijd met onze zoon heeft gedeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!