Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, januari 26, 2005

Kwaad



Googlewhack:

latex internetverwijzingen



De Amerikaanse mariniers die omkwamen door het neerstorten van de helicopter waarin zij zaten waren slachtoffers van een ongeluk. Het vliegtoestel is niet...herhaal: niet...neergeschoten. 'tuurlijk En die ruim 30 helicopters van Amerikaanse makelijk die al eerder boven Irak zijn neergestort tijdens het "conflict" zijn
allemaal neergestort omdat de piloten hebben leren vliegen via internet of omdat er zand in de wieken kwam. Echt waar.

Hoe kunnen ze verwachten nog serieus genomen te worden? Onbegrijpelijk...


Minder onbegrijpelijk is het dat Ferdinand een blije jongeman is. Eerder op de avond is er geregeld dat hij morgen na schooltijd bij zijn beste vriend gaat spelen.

Kon vandaag iets eerder weg van het werk en dacht:"Kom, laat ik m'n zoon'ns ophalen van de opvang." Helaas was "my beloved monster" net vijf minuutjes voordat ik bij zijn NSO aankwam vertrokken. In ieder geval heb ik zijn leidsters weer'ns even gezien....

Wat ik momenteel niet zo goed begrijp is waarom ik mij zo kwaad en vooral gefrustreerd voel. Is het omdat ik het mijzelf kwalijk neem dat ik m'n ex niet durf te bellen om een afspraak te maken over het zien van m'n dochter?
Want wat er ook wordt afgesproken: zij behoudt zich het recht voor zich niet aan de afspraak te houden. Moet ik'ns proberen! Genoeg gal gespuwd: ik ga maar'ns lekker een avondje brieven schrijven en formulieren invullen. Kan ik ook aardig wat negatieve energie in kwijt. Morgenavond mag ik weer onder beheerste condities schoppen en slaan. Ook leuk. Ter afsluiting nog even dit:


Kent U dat? Je wisselt blikken met een aardige jongedame en dan blijkt dat zij jou kent. Blijkbaar gaat zij ervan uit dat jij ook weet wie zij is maar hoe je je hersens ook pijnigt en welke vragen je ook stelt, je komt er niet achter. Dat overkwam mij gisteren én eergisteren. Eén der dames stapte zelfs van haar fiets om even met mij te kunnen kletsen. Gezellig hoor, maar wie zijn jullie eigenlijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!