Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 03, 2004

Grappig?



Hoe krijgen sommigen het toch voor elkaar dat je je schuldig gaat voelen voor het feit dat je misselijk bent van vermoeidheid en daarom een feestje afbelt? Zou het feest zonder m'n zoon en mij dan niet compleet zijn?
Bovendien is Ferdinand pas ziek geweest en hoorden wij zopas dat wij morgen errug vroeg op moeten waardoor ik een logeerpartijtje vanavond niet verantwoord acht..
Daarnaast ben ik momenteel behoorlijk chagrijnig (ondermeer van vermoeidheid) en dan wil ik ook iemands feestje niet verpesten met m'n aanwezigheid. Degeen die het organiseerde heeft er een andere term voor bedacht. Het is bijzonder egoïstisch van mij. Ik had best een paar uurtjes eerder van m'n werk kunnen gaan om een dutje te doen zodat ik uitgerust op het feestje kon verschijnen. zo wordt gedacht. En waarom heb ik niet vorige week al gezegd dat ik vanavond ziek zou zijn? En hoe kom ik erbij zo egoïstisch te zijn dat ik niet al een paar dagen geleden heb verteld dat wij vandaag zouden horen dat wij morgen vroeg opmoeten? Tsja, gemeen van mij he? Ik geef het toe. Zo goed?


Excuseer mijn sarcasme maar soms kan ik het niet laten. Wat vindt U ervan dat de diverse inlichtendiensten alles van ons mogen weten maar wij van sommige kabinetsleden niet eens mogen weten in welke stad zij wonen?
Gelijke monniken, gelijke kappen. Als ik m'n ID altijd op zak moet hebben dan moeten Geert Wilders, Gerrit Zalm, Jan Peter Balkenende en Ayaan Hirsi Ali dat ook. Ik laat mij niet als slachtvee naar het abatoir leiden maar zal mij blijven verzetten tegen de plannen van dit volledig incompetente en onvolwaardige kabinet.
Deze regering verdient het om Geert Wilders als hoogste baas te krijgen! Dus laat ze maar mensen verplichten door te werken tot ze er dood mij neervallen. Laat ze maar mensen aan het werk zetten tegen Oostblok-salarissen en managers ervoor belonen die mensen in dienst te nemen. Laat ze onze telefoons maar aftappen, onze dochters en echtgenotes ongestraft laten betasten. Laat ze maar zeggen dat wij moslims moeten haten en alle buitenlanders (behalve wanneer ze blank zijn, uiteraard) het land uit moeten jagen. Laat ze maar onvrede stichten opdat wij hun werkelijke plannen (Wat zijn die eigenlijk? Iemand enig idee?) niet doorzien. Laat ze ons maar blijven piepelen. Geniet U er ook zo van om als statistiekje gezien te worden?


Laat U mij maar even met rust: ik hoorde onlangs dat het onduidelijk is of en zo ja wanneer ik m'n dochter weer zie. In ieder geval niet met de feestdagen. Wat is dit voor een [CENSUUR]land waarin degeen die niet fout zit wordt gestraft!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!