Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, november 13, 2004

Sinterklaas



Googlewhack:

organogram intertoys



Goede vriend Erwin heeft flink geholpen met het leegdrinken van het zoveelste biervaatje en ook de volgende morgen was het nog gezellig:
buurvrouw Johanna kwam langs om met onze zoon samen een verjaarscadeautje uit te zoeken. Zij waren ruim op tijd terug om de Ferman en ondergetekende in de gelegenheid te stellen op tijd op de Rocky Horror bestuurs-vergadering te verschijnen. Daar werd vooral gesproken over...nee, dat verklap ik nog niet. U zult moeten wachten...;-)

Bij buurvrouw Miriam thuis hebben wij Eva opgehaald opdat zij de rest van het weekend bij papa doorbrengt. Voor haar en voor mij was het de allerlaatste keer dat wij rondliepen in het huis waar wij zoveel gelukkige momenten hebben beleefd. Een tijd lang heb ik daar praktisch gewoond. Een deel van Eva zal er blijven tot de nieuwe bewoners de tuin gaan omspitten: Eva's placenta ligt daar begraven...


Een periode is afgesloten: vanaf morgen zal ik niet meer spreken van buurvrouw Miriam maar van Miriam, de moeder van m'n dochter en haar zusje. Een deel van het verleden wordt afgesloten en een ander deel wordt heropend: Via Schoolbank.nl heeft Cécile kontakt met mij gezocht én gevonden! Nog meer leuk nieuws is dat Door Stomheid Geslagen weer aan het werk is. Aan zijn weblog, dan.



Grappig, niet? Je bent in dit land vrij om je mening uiten. Zo lang je maar niet zegt dat Theo van Gogh een provocateur was. Oeps, nu heb ik't toch gedaan...!


Voor de goede orde: hier heb ik mijn recente brief aan Piet Hein Donner gepubliceerd. Deze minister zal wel blij zijn dat besloten is de 1350 Nederlandse militairen terug te trekken uit Irak zodat zij in dit land ingezet kunnen worden ter bestrijding van geplande...eh....te verwachten onlusten...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!