Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, november 11, 2004

Sint Maarten


Googlewhack:

baby tand doorkomen blaar



Gezellig, zo'n feest van licht bij het plaatselijk buurthuis...Ik was daar mooi op tijd om Ferdinand te zien aankomen.
Bijna een kilo aan snoepgoed per kind is er opgehaald! Gelukkig maar dat ik er zelden bij stil sta dat miljoenen kinderen wereldwijd zullen sterven voordat zij zelfs ooit suikergoed hebben gezien...Ter plaatse waren ook dak-en thuislozen uit de buurt. Een vreemd gevoel overkomt je als je tussen die gezichten dat van een oud-klasgenoot ontwaard...



Nog snel even bij buurvrouw Miriam langs om wat snoep en levensvreugde te delen met Eva en Dayna.
Des zondags aanstaande vertrekken zij uit de straat om vervolgens elders hun domicilie te betrekken.
Ik verwacht binnenkort over het nieuwe adres te beschikken zodat ik een kaartje kan sturen en ook weet vanwaar ik Eva kan ophalen als ik haar een paar daagjes alleen maar hoef te delen met haar broer.



Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Yasser Arafat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!