Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, oktober 20, 2004

50.000



Googlewhack:

Virginia Andrews bloemen op zolder boekbespreking




Door de huren te verhogen poogt minister Dekker van VROM de doorstroming te verbeteren.
Huizenbouwers zouden door de maatregelen die het ministerie voorstaat eerder geneigd zijn nieuwe woningen te bouwen. Mij ontgaat nog immer de logica. Toch heeft men netjes mijn vragen hieromtrent beantwoord.



Vandaag brak ik door de grens van 50.000 pagina-bezichtigingen (hoe vertaal je in 's hemelsnaam "pageviews"?)!


Ferdinand schijnt zich goed te amuseren bij oma bij wie hij vannacht logeert. Ik heb nu de handen vrij om een avondje lekker aan de studie te gaan. Daarom hou ik het nu even kort. Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!