Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, september 18, 2004

Feestje


naakte buuvrouw



Dat was een leuk feestje!
Bedankt Erwin, Bas, Michel, Marije, Ryanne, Angélique, Marieken, Peter,
Ferdinand, Bas & Elsa.


Was eigenlijk uitgeput toen ik thuis kwam van het werk maar het feit

dat Erwin al klaar zat om feest te vieren maakte een hoop goed. Hij

hielp mij met het klaarmaken van de woning om bezoek te ontvangen.
Buurvrouw Angélique kwam mijn woning nog snel even met wat bloemetjes

opfleuren voordat zij voor het weekend de stad uit ging. Het werd een

bijzonder genoeglijke avond met ver- en onverwachte bezoekjes, fijne

kadootjes en prettige gesprekken. Er waren echter meer

gespreksonderwerpen dan bier maar gelukkig was er ook nog wijn en

wodka...Logee Erwin zag Eva nog vanmorgen nadat zij was opgehaald bij

buurvrouw Miriam. Logee Marieken lag inmiddels weer in dromenland.

Thuisgekomen van een bezoekje aan het tuincentrum bleek Marieken, met

achterlating van een briefje, reeds huiswaarts getrokken.

Eva ligt nu lekker een dutje te doen en ondanks de rotzooi die een groot deel van de keuken verbergt denk ik dat ik haar voorbeeld maar ga volgen. Ferdinand is de troep in huis ontvlucht en speelt lekker buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!