Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juni 27, 2004

Hup Holland Hup


Werd vanmorgen wakker (Om kwart over zeven. "Kinderen zijn leuk" is m'n nieuwe mantra...), opende de ogen om te ontdekken dat er naast de kater in m'n hoofd ook nog ruimte was voor een liedje: de evergreen van Andy Wiliams "Where do I begin?".

De lieve mensen die gisteravond mijn ned'rig stulpje tijdelijk bewoonden zullen beter weten waarom dat was dan een onvermoede toevallige lezer...;-)

Nederland is door. En dat is goed. Voor de middenstand.

Bedankt voor het aangenaam verpozen Bas, Mar*, Janinel, Clau, Sabrina, Tjeerd, Steef en Marieken!

Ferdinand, zo had ik geoordeeld, was inmiddels oud genoeg om het hele proces van begin tot eind door te maken en Eva vond het niet zo leuk dat zij werd buitengesloten en bedacht steeds meer uitstelsmoesjes. Uiteindelijk werden zowel broer als zus vrolijk wakker en zitten zij nu buurman Dudo in de tuin te helpen tussen het spelen door. Ik mocht Eva's haar niet doen want (en ik citeer nu een drie-jarig meisje) "Dat moet Fejinand doen!"



De avond ervoor had ik al een heerlijke avond achter de rug met het kijken van Crying Game bij buurvrouw Angélique als hoogtepunt en als methode om mij over een dipje heen te helpen. Gave film.


Gistermorgen Eva opgehaald bij buurvrouw Miriam en samen met haar en Ferdinand naar de Intertoys gelopen voor een pakje Yu-Gi-Oh-kaarten bij wijze van afzwem-kado en alvast iets gehaald voor de aanstaande verjaring van de moeder vanm'n dochter. En ik zeg lekker niet wat!

Intussen heeft de CIA besloten te stoppen met het martelen van verdachten en wordt de wereld weer een stukje leuker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!