Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, april 21, 2004

Rolschaatsen



naakt foto's Mateja Kezman. Getuige de aan deze zin voorgaande zoekterm zijn mensen zoekende naar uiteenlopende zaken. En gelukkig maar; Stel je voor dat iedereen hetzelfde zocht? Dat valt dan nog wel mee maar als je ook nog'ns op hetzelfde moment hetzelfde vond!?



Zag gisteren in de supermarkt iemand betalen met de chipknip-methode. Is dat nu echt zo handig en tijdbesparend? Dat ding moet worden opgeladen; Raakt-ie kwijt of beschadigd dan ben je ook het geld kwijt dat erop staat...Toch? Heeft iemand iets positiefs te melden over deze betaalvorm?




Fijn hoor om met je zoon buiten te voetballen na het eten. De Ferman was eerder op de avond nog bij buurvrouw Miriam langsgeweest om zijn zus haar vergeten ballon te bezorgen.
Gisteren waren de schilders op het werk voor het laatst. Het grote inruimen is begonnen. Het lijkt verdacht veel op werken! Ben ik daarom van carrière veranderd?;-)



Zouden de pubertjes van GeenStijl ook van carrière wisselen of gaan de "heren" onder andere pseudoniemen (want hun echte namen bekend maken durven ze niet) elders keet schoppen? Ik denk het laatste. En U?


Ferdinand heeft een nieuwe hobby: rolschaatsen. Voor dag en dauw bindt hij de rolschoenen onder en vermaakt zich een half uurtje in de tuin om, zonder dat ik'm hoef te roepen, op tijd binnen te zijn voor 't ontbijt. 't Is een goed joch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!