Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, maart 11, 2004

Uitdaging



George Michael daagt de muziekindustrie uit: Zijn nieuwste album, "Patience"
is gratis verkrijgbaar via internet. Eventuele donaties zijn voor een goed doel. Zal Sony hem nu gaan aanklagen wegens gederfde inkomsten?
Als zij dat doen, namelijk, zal ik de platenindustrie in Nederland aanklagen wegens het maken van ongeoorloofde prijsafspraken. Lijkt me lachen...



De kinderen op het werk besloten voor collega Marieke en mij een ter plekke geïmproviseerd toneelstuk te spelen maar daarin veel halsbrekende acrobatische toeren verwerkt. Errug geestig. Om verschillende redenen gingen beide voor gisteren geplande oudergesprekken niet door. Wat op zich wel weer een beetje rust in de tent bracht. Ferdinand is tevreden gaan slapen nadat wij ons paasweekeinde zeker hadden gesteld en bovendien is Paul van Loon nog even bij ons langsgeweest...
Vanmorgen had Fer bij het ontwaken m'n wekker uitgeschakeld en maakte mij een kwartiertje later wakker. "Zo kon je nog een beetje doorslapen, pap." Lief, he?



Betreffende mijn rol als vader besloot ik, na het lezen van een stukje van Erwin over dit onderwerp, een mailtje te versturen aan Piet Hein Donner(CDA), de minister van Justitie:


Geachte heer Donner,



Onlangs kwam mij ter ore dat U, als de hoogste baas in dit land
op het punt van (de problematiek rondom) echtscheiding
en de vaak achtergestelde positie van de man daarin,
eind 2002 gezegd zou hebben: " (ik ben) gelukkig getrouwd
en dus volkomen onbekend met de problematiek".



Mijn vraag aan U is nu: Ondersteunt U die uitspraak nog immer?



Want als dat inderdaad zo is wil ik U ook vragen
hoe het komt dat U zich zo kunt inleven met de criminelen
waar U zo'n uitgesproken mening over heeft.



Alvast mijn dank voor een eerlijk antwoord.



Met vriendelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!