Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, januari 10, 2004

Uitzonderlingen





Kan iemand mij helpen herinneren wat ook alweer het regerings-standpunt was inzake het militairen sturen naar Irak? In mijn geheugenbanken vind ik de mededeling "Wij zullen geen militaire steun aan de Amerikanen verlenen."
Maar dat zal ik vast wel verkeerd hebben want anders zouden "onze jongens"
daar niet zitten. Bovendien had Balkenende zich dan nooit kunnen vergissen
in zijn toespraak aan hen, een paar dagen terug.
Weet U het nog? "Wat jullie hier doen is van onschatbare waarde voor Iran."




De laatste tijd heb ik het niet meer zo veel over wie ik allemaal tegenkom op een dag maar voor buurvrouw Debbie maak ik graag een uitzondering:
gisteren ontmoetten wij elkaar bij een plaatselijk filiaal van een landelijke drogisterij-keten, beiden genietend van onze vrije uurtjes.


Genieten doe ik ook van het WK darts op de Lakeside en het EK allround schaatsen in Thialf.
Tot dusver doen mijn favorieten (Raymond van Barneveld respectievelijk Barbara de Loor) het heel errug goed.


Ferdinand is ook heel errug goed. En wel in het spelletje Laserblocks.
Hier kunt U het spelletje binnenhalen om op uw eigen PC te kunnen spelen
en hier kunt U het spelen terwijl U in verbinding staat met het internet. Bovendien speelt Ferd tegenwoordig ook graag De Torens van Hanoi. Een goede uitdaging.
Veel plezier!



Dat hadden wij ook toen wij een randje behang gingen halen om vervolgens boodschappen te gaan doen. Ondermeer wat fris gehaald voor de overige bestuursleden van RockyHorror.nl die straks bij ons thuis komen vergaderen.
Dat wordt vast gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!