Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 12, 2003

Hier is iemand met een leuk spel-idee voor de feestdagen: naakt twister spelen.




Kwam toevallig Diederik nog tegen bij het stoplicht en ontving gisteren
het kerstpakket van dit jaar uit handen van Kees. Kees is de co-ordinator
van het buurthuis waar buurvrouw Miriam als klein Miriampje al kwam. Bovendien
heeft Ferdinand er pas het Sinterklaasfeest gevierd met de opvang.
Het buurthuis is gevestigd in Amsterdam-west en Kees was dan ook verbaasd
mij aan te treffen op een NSO in Zuid. Voor zover hij wist was ik nog boekhouder...




De monitor die buurvrouw Angélique had geritseld bleek een CGA-monitor te zijn en
derhalve ongeschikt voor mijn systeem. Helaas, pindakaas. Toch bedankt, lieve Liek!
Dat wordt dus nog even een paar daagjes doormodderen.




Met Ferdinand gisteravond een kado wezen kopen voor zijn vriend Kenz die des zaterdags
aanstaande zijn verjaring zal vieren. Onderweg weer lekker lopen filosoferen.
Ondermeer over het vraagstuk:"Wat is sterker: een vork of een lepel?"
't Blijft toch ook een bijzondere jongen. Een jongen, bovendien die pas lid is geworden van
Kids for Animals. De rest van de avond heb ik doorgebracht met het zien
van Harm Edens als gast van Bart Peeters in Hoe?zo!, het bezig zijn met administratieve zaken
waaronder brieven schrijven en strookjes invullen in verband met het aanstaande school-kerstdiner.
Daarnaast heb ik nee gezegd tegen een aantal klusjes. Knap he?




Vanmorgen konden Fer en ik in het langslopen richting school nog
even vrolijk zwaaien naar buurvrouw Miriam en Dayna & Eva. Altijd leuk. Met Aoife even vluchtig de plannen voor een verkeersveiligheidsaktie doorgenomen.
Dat wordt spannend! Bij de supermarkt weer'ns staan kletsen met oud-collega Edward die mij
steeds maar weer naar anecdotes over mijn leven vraagt. Ook daarom moet ik toch
dingen blijven meemaken, niet?
Ik kwam thuis op het moment dat buurvrouw Angélique naar het werk ging en kon haar
nog net op de valreep een paar van de stukjes Resolles meegeven die ik pas
van m'n moeder had gekregen. Na de Pencak (of Pentjak op z'n Hollands)
van gisteravond was m'n Pilates-trainingsmaatje, buurvrouw Angélique nog even langsgeweest en had
lekker m'n schouderspieren voor me losgemaaakt. Ik kan er weer helemaal tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!