Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 02, 2003

Da's lief! Sta ik zomaar op de blogroll-lijst van Jelmer. Dankjewel...




Da's leuk: heb zowaar weer een echte "googlewhack" te pakken. texel schaken "jaap dros".




Had gisteravond een rustig avondje en heb daardoor weer wat kunnen strijken, de goudvisbak schoongemaakt, m'n kaarten verder gesorteerd, de keukenvloer schoongemaakt, een paar cd'tjes gebrand, een paar boeken klaargemaakt voor bookcrossing, The Rock gekeken (met een wederom geweldige Sean Connery) en Daniëlle even aan de telefoon gehad.
Vanochtend wilde ik aan m'n zoon een tas met spulletjes voor de knutselclub meegeven. De tas was wel mee maar ik kwam er gewoon weer mee thuis. Tsja, Ter, dan moet je ook niet zo veel staan kletsen met al die schoolmoeders. Deze keer was het Riesje, de moeder van Dorre, die zelfs nog bij Fer op de crêche heeft gezeten.

Een aantal mensen zit intussen nog steeds in spanning te wachten op het verlossende antwoord op de volgende vraag:"Wat wil Ferdinand later worden?". Welnu, hier komt het antwoord. Maar voordat ik dat geef ga ik eerst even naar de WC. He, he, dat lucht op. Welnu, waar was ik? O ja, ik zou het antwoord gaan geven op de vraag:"Wat wil Ferdinand later worden?" U wacht al vanaf afgelopen zondag dus nog een paar seconden erbij kan weinig kwaad. Niet? In ieder geval ben ik er nu klaar voor om U het antwoord te geven op de vraag:"Wat wil Ferdinand later worden?" U ook?
Daarom niet langer getaald. Het antwoord op de vraag "Wat wil Ferdinand later worden?" luidt aldus: Hij wil later medicijnen ontwikkelen die alle ziektes zullen bestrijden en die dan bovendien goedkoop verkopen zodat ook arme mensen beter kunnen worden. Met andere woorden: vooralsnog verkiest hij het beroep van ......apotheker! Wie had dat gedacht? En wie zat er het dichtst bij? Oordeelt U zelf.




Over oordelen gesproken: blijkbaar heeft ooit iemand geoordeeld dat voor iemand die oorlog propageert de rode loper moet worden uitgelegt en dat mensen die tegen oorlog ageren moeten worden opgesloten. Ik heb 't hier over een incident tijdens de OVSE-top waarbij Colin Powell arriveerde en zijn komst actievoerders activeerde. Ben benieuwd hoe lang "Nederland" het volhoudt om tegen de Amerikaanse stelling in te gaan dat burgerrechten dienen te wijken voor terrorisme-bestrijding. Ik gok...18 uren. En U?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!