Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 07, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Zie je daar die mooie rode auto?"-"Ja, schat."
-"Nou, die meneer heeft straks een mooi rood stuk schroot. Zo hard rijdt-ie!"-"Dat denk ik ook, schat."





Gisteravond bij het liedje zingen (Martha's Harbor van All about Eve)
pakte hij m'n hand, legde die op z'n buik en begon'm te strelen.
Hij is en blijft bijzonder. En wie't niet met me eens is sla ik helemaal in elkaar!;-)




Het koffie drinken met Ewa strakjes wordt vervolgd met een werkbespreking op één der lokaties van de stichting.
Vervolgens tot zes uur werken om mij daarna op te maken voor
een rustig avondje. De ouder-avond bleek immers gisteren?





Het automatisch met een derde verminderen van celstraffen moet worden afgeschaft
vindt maar liefst 90 procent van de Nederlandse rechters. Nu is het nog zo dat iemand die vijftien jaar krijgt voor een moord automatisch na tien jaar vrij komt. Bij "goed gedrag" (Niemand vermoorden tijdens zijn/haar weekendverlof?) nog een paar jaartjes eerder. Tevens vindt tweederde van hen dat softdrugs uit het strafrecht mag worden geschrapt zodat zij meer tijd over houden voor serieuze zaken.


Genoeg serieus geneuzel: Tijd voor een paar linkjes om mee te lachen.
Allereerst hebben we daar het Fortuynistisch Nieuwsblad. Naar mening van de makers
zijn anti-islamieten daarmee automatisch en vanzelfsprekend tegen nazi's en communisten. En dat in één adem...Errug geestig.

De andere link verwijst naar Meer Vrijheid. Zij pleiten ondermeer voor het afschaffen van de verzorgingsstaat. Als de overheid nu eens stopt met geld uitgeven aan onderwijs, zorg, de Europese Unie, ontwikkelingshulp en subsidies houdt zij 139 miljard euro over...


Een citaat dat ik jullie niet mag onthouden:"Als de armen zelf het geld uitgeven, is er meer efficiëntie en keuzevrijheid". Lachen met die lui! Temeer omdat zij als logo een vlieger hebben genomen. Als symbool voor het meedraaien op alle winden.
Zij schromen niet om ideëen van GroenLinks zowel als de VVD tot de hunne te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!