Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 28, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Wat ben ik nu?"-"Een beetje gekke maar toch wel lieve Ferdinand?"-"Nee. Gewoon blij."





Dat vind ik nu zo leuk aan de supermarkt: het tegenkomen van bekenden.
Zonder m'n vrijwel dagelijkse uitstapje vanwege de boodschappen zou m'n sociale leven
er mogelijk heel anders uit zien... Vandaag kwam ik oud-collega Edward tegen plus het gebruikelijke handjevol schoolmoeders en de enkele verdwaalde schoolvader.




Het lijk er op dat BNN het heeft gehaald: de nieuwste omroep van Nederland mag blijven bestaan dankzij een gigantische ledenwerf-aktie. Maar even niet te vroeg juichen want vermoedelijk duurt het niet lang of "men"
komt weer met een nieuwe absurde eis om ervoor te zorgen dat BNN wel moet verdwijnen. Wat heeft "men" eigenlijk tegen BNN? Is het te weinig geweld-propagerend? Is er te weinig sex op te zien? Heeft't te veel kritiek?
Of juist te weinig? Kan iemand mij het even uitleggen?


Als U dan toch bezig bent: kunt U ook even uitleggen waarom de mensen van de STER jarenlang gelogen hebben over het harder overkomen van het geluid van de reclame-blokken ten opzichte van de programma's? Nu opeens belooft "men" er op korte termijn wat aan te doen.




Intussen blijft men in Irak Amerikaantje treiteren, denkt Bush niet over terugtrekken (Ondanks het feit dat in de Amerikaanse grondwet is vastgelegd dat VS-militairen slegs naar een land gestuurd mogen worden als daar Amerikaanse personen of goederen zijn aangevallen. En toch zitten ze in meer dan 100 landen...) en vindt Powell dat de hulporganisaties moeten blijven ondanks dat hun medewerkers worden opgeblazen.
Waarom is hij zelf eigenlijk niet in Irak? Bang voor zand in z'n onderbroek?




Strakjes naar m'n werk. Dan even naar huis om te eten en m'n show-spulletjes op te halen en na de repetitie door naar centraal station voor een afspraakje met een dame met wie ik een hotelletje in Den Bosch ga opzoeken opdat wij morgenochtend om zes uur (...) voor de camera's staan in de Efteling. Oma komt logeren en zal haar kleinzoon morgenochtend naar school begeleiden.


Ik wensch U een genoeglijke voortzetting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!