Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, oktober 27, 2003

Na het boodschappen doen eventjes staan babbelen met buurman Dudo. Was koud een half uur thuis toen Thura langskwam om koffie voor me te zetten. Dat was genieten! Helaas hield ook die gezelligheid op toe zij weg moest en ik mijzelf aanspoorde om verder te gaan met de dingen die gedaan moesten worden.
Ik werd tijdens mijn karweitjes herhaaldelijk gestoord door de telefoon en éénmaal toen buurvrouw Johanna een van mij geleend CD'tje van Uriah Heep kwam terugbrengen alsmede een geleend exemplaar van de videofilm "The Fisher King" met Robin Williams.
Neen, niet de vader van Robbie. (Deze toevoeging geldt even voor de lezers van onder de 23.)




Of Ferdinand morgen even school wil skippen voor een stukje film waar hij 30 euro voor krijgt en een maaltijd bij een gele clown met een rode pruik?
Dacht het dus effe niet, meneer de castingmedewerkert!
Zomaar ouders aanraden hun kind ziek te melden. Een verfoeilijke aktie en bovendien niet voor het eerst dat de mensen van Hollands Glorie Casting zich ledig houden met het bewust naar beneden halen van het landelijk gemiddelde normenpeil.
Schande!


Het is maar goed dat ik hen aan de lijn had in plaats van mijn zoon. Hij had hen vast in iets minder vriendelijke bewoordingen de les gelezen...
En over les gesproken: met name dankzij zijn uitmuntende blokkeer-technieken had hij weer zijn partij gewonnen tijdens de karate-les van vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!