Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, oktober 05, 2003

Het is inmiddels mogelijk nagekomen weblogmeeting-foto's
te bezichtigen op BloodyHell. Laat kan ook leuk zijn...






Buurvrouw Johanna kwam op visite rond de tijd dat Claudia wakker werd
na een voor haar uitputtende nacht. Terwijl Ferdinand zijn moeder amuseerde en Claudia zichzelf, knipte ik m'n teennagels om beter in m'n pumps te passen én nam ik m'n wilde haren onder handen.


Met Fer en logé naar de repetitie-ruimte om nog een paar scenes er in te stampen werd het weer een vruchtvolle middag.


Op de weg terug naar huis liepen m'n zoon en ik buurvrouw Johanna tegen het lijf en besloten samen met haar op zoek te gaan naar de ontbrekende
telescoop-onderdelen die helaas weigerden gevonden te worden.


In principe zouden de Ferman en ik samen met buurvrouw Angèlique
de verjaardag gaan vieren van mede-Pencak cursist Arti.
Echter, vooral in verband met de af te leggen afstand werd besloten
hem op een later tijdstip persoonlijk te fêteren.


Laatstvermelde buurvrouw bleef eten en zorgde voor een extra stukje vlees waarna
zij en ik een documentaire bekeken over de auteur van Fightclub: Chuck Palahniuk. Machtig interessant!
Omdat zij dichter bij de telefoon zat dan ik
mocht zij vanavond mijn secretaresse spelen, een rol die vroeger voorbehouden was
aan mijn moeder. Eerst belde Bas om zich af te melden voor het kaarten vanavond en daarna volgde het welterusten-telefoontje van mijn vorige "secretaresse"...;-)
Terwijl Ferdinand in zijn bed gelegen slaap-uitstelsmoesjes lag te bedenken mocht ik de pijnlijke rug van mijn gaste behandelen met Tjing Tjau balsem. Een soort Tijgerbalsem zeg maar. Als zodanig. Dus.


Zowaar had ik de tijd en de rust om eindelijk'ns "Meiden van De Wit" te zien.
Voor mij vooral interessant omdat ik een aantal leden van het produktieteam persoonlijk ken uit tijden van weleer...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!