Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 19, 2003

"Papa?"-"Ja, schat? -"Hoe laat ga ik naar bed vanavond?"-Het is een beetje laat geworden gisteren dus
vandaag vóór acht uur."-"Yippie!"
"Vind je't leuk bij oma?"-"Ja, want ze is zo lekker zichzelf."
U raadt het al: Wij zijn bij oma geweest. Om haar te helpen met de videorecorder, zelf een dutje te doen
en gezamenlijk een hapje te eten. Gezellig ende vertrouwd. Op de weg terug hoorden we een kinderstem roepen:"Ferdinand!!"
Vanuit de verte was het Ikram die haar klasgenoot herkende.
Vanochtend is mij een baan aangeboden. Nu ja, baan is misschien een beetje groot woord
voor het geven van een drie-daagse workshop robots bouwen. Maar dan wel twee keer.
Kreeg de klus dankzij Thura die zelf niet kon en de organisatie in de persoon van Braam
op mijn pad bracht. Goed, niet?
Hoorde vanavond dat ik morgen wordt verwacht in het Werktheater voor de opnames van
"Dit was het nieuws". Schijnt dat ik een paar keer voor de camera langs mag lopen.
Nu we het toch hebben over TV-verschijningen: hoorde van Ferdinand dat er herhalingen gaande zijn van "Misdaad Gezocht" met "Roos en haar mannen". Mochten er lezers zijn die mij willen zien als het hulpje van de gemene Mister Z en nog danwel al wakker zijn op de zondagochtend, stem dan af op "Villa Achterwerk" van de VPRO...
Heeft er iemand mijn Doe Maar-zweetbandje gezien? Met de huidige trainingen van Jermaine en Patrick is die hard nodig. Toen een half uur voor het einde van de les vandaag ook nog eens Amina (Rooky's beste leerlinge) binnenkwam na lange afwezigheid deed Patrick er nog'ns een schepje bovenop. Autsch! Arme spiertjes...In eerste instantie moest ik een licht gevoel van teleurstelling verwerken toen Eline er niet bleek te zijn. Was dan ook extra blij toen zij alsnog kwam. Ze vertelde mij dat zij een nieuwe vriend heeft
die vééél jonger is dan zij. Toen ik vroeg naar zijn leeftijd kon ik het niet helpen in de lach te schieten toen zij antwoordde:"28 pas."
Bij thuiskomst wachtte mij een leuk bericht van Hesje B op het antwoordapparaat.
En nu ga ik douchen en slapen. Een goedenacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!