Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juni 18, 2003

Heerlijk verder liggen lezen in Douglas Adams' "Salmon of Doubt" terwijl
Ferdinand zich vermaakte met een waterpistool..eh...sorry: super soaker en z'n vrienden
Samer en Cian. Op de weg terug naar huis nog even bij het Illuseum langsgeweest
om m'n stroboscoop aan hen uit te lenen.
Terwijl "Clouds across the Moon" van the Rah Band draaide maakte Fer
een kaartje voor Dani. Ik mocht ook nog wat toevoegen...
Ik heb trouwens een baan. Vanavond ben ik op gesprek geweest en het resultaat is dat ik ben aangenomen. Goed, voor twee weken als begeleider op zomerkamp maar toch.
Eén van die twee mag m'n zoon mee. en de andere week zit hij deels bij oma en deels bij tante Mary. Goed geregeld, al zeg ik't zelf.
De aansluitende twee weken is ook de opvang gesloten dus zijn wij volledig op elkaar aangewezen. Ik
hoop nog steeds op dat weekje Wales. Anders wordt het een lang weekend
Hotelchequewaardebonhotel. Izz ook leuk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!