Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juni 24, 2003

Heb gisteren nog een stukje Robocup gekeken dankzij een tip van m'n moeder.
Errug geestig: voetballende robots. Ze lieten niet alleen zien hoe de techniek er nu voor
staat maar ook de stand van zaken in 1999.
U weet wel: Die tijd waar TV-programma's voorkwamen die we heden ten dage weer zien.
In ongewijzigde vor en zonder de mededeling dat het een herhaling betreft.
Men heeft het bij "nieuwe" afleveringen van "De Rijdende Rechter" bijvoorbeeld
doodleuk over vergoedingen in guldens.
Het was overigens in diezelfde tijd dat spinners "tollen" heten,
een keycord een touwtje om je nek was en in plaats van naar de Factory Outlet
ging je naar de koopjeswinkel...
Vanochtend even gezellig bij m'n moeder op de koffie geweest en m'n
spijkerjack opgehaald, nodig voor vrijdag. Vervolgens, bij thuiskomst, buurvrouw A
(ondanks wiens bezoek van gisteravond ik toch voor middernacht in in bed lag...eh...let me rephrase that...ging slapen) voor thee
en een broodje uitgenodigd. Daar stond tegenover dat zij mij kosten van een kappersbezoek
heeft uitgespaard...
Zowaar had ik nog tijd over. Tijd die ik heb besteed aan het op groot scherm bekijken
van "The Matrix Reloaded". Een onderhoudend filmpje met een helaas ietwat
uitgekauwd concept. Ben benieuwd hoe het derde deel zal worden verpakt...
Post van vandaag: Mailtje van Agnes van Medusa om nader contact te maken;
Wolkewietje die laat weten niet mee te kunnen komen vrijdag waardoor ik alleen met Wilma
zal "moeten"...Van Janinel een aantal details over de logeerpartij van morgen;
Een uitnodiging voor een picknick; Informatie betreffende het naderend zomerkamp; de aanslag Ingezetenenomslag 2003;
M'n lijfrentepremie-acceptgiro en een fraai model onderbroek. Of "brief"
zoals je tegenwoordig schijnt te moeten zeggen. Met de ie-klnk lang aangehouden.
Onderweg naar de NSO een hardlopende buurvrouw A ontmoet en een fietsende Jan. Beiden zag ik ook weer respectievelijk na en tijdens de Pencak training. Buurvrouw Angèlique verzorgde mijn avondeten door mij een pizza-restant in de handen te drukken.
Heerlijk aan het sparren geweest met Penelope vandaag. Ga dus een weinig vermoeid slapen strakjes.
Nog even wat toeters, bellen ende feestmuziek: De verloren gewaande emailtjes zijn terecht! Op een of andere wijze bleek de voormalige Netscape inbox in stukjes gehakt en onder andere bestandsnamen verspreid over m'n harde schijf. Geestig, niet?
Luister nu naar "Father and Son" van Cat Stevens. Ooit hebben wij met de klas dit nummer mogen ontleden tijdens de les Engels
op de middelbare school. Later schijnt het nummer de Top 40 ingezongen te zijn door zo'n jongensbandje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!