Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 23, 2003

De film "Notting Hill" (Met Hugh Grant en Julia Roberts) was koud afgelopen of daar werd aangebeld.
Buurvrouw A kwam even limonade drinken terwijl we een beetje bijkletsten over de laatste paar dagen.
Nadat Fer weer veilig op school was afgeleverd voor de eerste dag van zijn laatste week in groep drie stapte ik op de tram richting Stopera voor een bestuurlijk gesprek op de SP-fractiekamer. Las in de Sp!ts van vandaag dat uitzendkrachten het liefst een administratieve baan ambiëren. In de top tien van meest gevraagde baantjes beslaat deze tak van werken maar liefst de eerste én de zevende plek...Heel apart!
Daniëlle moest zich nog verder zonder mij zien te vermaken want ik kon maar een uurtje thuis zitten voordat het tijd was voor de volgende afspraak: die met mijn contactpersoon op het Centrum voor Werk en Inkomen.
Onderweg kwam ik nog buurvrouw M tegen met haar dochters. Eva wilde mij geen kusje geven...BOEHOE!
Even later nog liep ik bijna tegen Nicole op. Naast buurvrouw is zij medewerkster van een castingbureau waar ik sta ingeschreven.
Mensen vinden dit log door het intypen van de meest interessante zoektermen. Wat te denken van bijvoorbeeld:
"Antwoordapparaat van Al Qaida"
Onderweg naar de NSO om m'n zoon op te halen kwam ik buurthuisvrijwilliger Roy tegen die het opviel dat het de zoveelste keer was dat hij mij zag lopen in de buurt. Temeer opvallend omdat meerdere mensen die "zijn" buurthuis frequenteren hier wonen maar hij die zelden zegt "in het wild" te zien...
Zag laatst nog twee fietsers ruziën. Op een gegeven ogenblik riep er één verontwaardigd:"Je zag toch dat ik niet uitkeek!?"
Grappig volkje hoor, het menselijk ras...
Verder belde Thura nog met goed nieuws., ligt er een Airmiles-pas in mijn huis zonder dat ik weet van wie die is. en zei de karate-meester van Ferdinand: "Als jij deze instelling houdt, haal jij de zwarte band nog wel."
"Ik wou dat ze allemaal zo goed luisterden."
Lief hoor van Dani. Behalve een paar lieve briefjes voor mij en haar Playstation-maatje had ze ook de afwas van het avondeten verwerkt en een ontploffende lunchbeker overleefd...
Lezers die willen weten wat de diverse favoriete "top tiens" zijn van Terrebel en een aantal van zijn vriendjes en vriendinnetjes
Verwijs ik door naar mijn forum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!